Posted in Մայրենի, Uncategorized

Աղայանական ընթերցումներ

Ապրիլի 3-6

7-րդ դասարան

Բնությունը համաչափություն և կանոնադրություն է սիրում, ոչ մի բան մարդկային հնարմանց մեջ այդ հրաշալի ներդաշնակությանը այնքան համանմանելու պահանջ չունի, ինչքան մարդու կրթության արվեստը…

Ուսումնասիրում ենք Ղ.Աղայանի մանկավարժական հայացքները:

Աղայան«Նպատակ դաստիարակության»

Գլուխ Ա (էջ 13)

  • Կարդալ հատվածը, առանձնացնել դաստիարակության Աղայանի առաջարկած ուղղությունները. ի՞նչ կավելացնեիք կամ կպակասեցնեիք, ինչու՞:

Безымянный

Համաձայն եմ: Համաձայն եմ այս մտքերի հետ, բայց չեմ փառաբանում դրանք: Չեմ փառաբանում, որովհետև սրանք հաճարի խոսքեր չեն, այլ մի սովորական մարդու խոսքեր, ով ճանաչված է հարգված է եղել: Գիտեմ իմ ասածներս իմ դեմ կտրամադրեք և կասեք թե ես եսասեր և երևակայանան մի մարդ եմ, բայց ոչ: Ես ինձ հանճար եմ զգում, որովհետև արդեն իսկ հասկացել եմ կյանքի իմաստը, բայց չեմ կարող խոսքերով բացատրել, որովհետև դա արգելված է Աստծո կողմից: Իսկ եթե Աստված մի բան արգելում է դու չես կարող անել դա, քանզի զորությունն է դա արգելում:

  • Դուրս բեր այն նախադասությունը, որը համարում ես այս հատվածի մեխը (խտացված, կարևոր ասելիքը). հիմնավորիր:

Безымянныйթէ

Սխալ է ասված պատմվածքի մեխը: Այս տողերը ես կհամարեի մեխին հարվածող մուրճը: Այս խոսքերը ուղակի հումքն է պատմվածքի:

Գլուխ Բ

  • Մարմին-միտք-հոգի եռամիասնության սկզբունքը մեկնաբանիր ըստ Ղ.Աղայանի, ավելացրու քո տեսակետը:

Աղայանը շատ ճիշտ էր: Ես շատ հազվադեպ եմ համաձայնվում մարդկանց հետ:  Ճիշտ էր, որ այս միասնությունը իրարից առանձնացնել հնարավոր չի: Աստված այսպես է մարդուն ստեղծել: Ավելացնում եմ, որ կկարողնաք կենդանի պատրաստել այս եռամիասնության ընդամենը երկու բաղադրիչով: Մարմնով և հոգով:

  • Եթե այդ երեք ուղղություններից մեկը պակասում է, ի՞նչ տեսակի մարդ է «ստանում» հասարակությունը (դիտարկել յուրաքանչյուրն առանձին-առանձին):

Եթե այդ երեք ուղղություններից մեկը պակասում է մարդ չի ստացվում: Հնարավոր է կենդանի ստացվի, բայց մարդ….

Վերցնենք Հոգին և մարմինը

Հոգին և մարմինը իրար հետ ստացվում է կենդանի: Կենդանի ասելով նկատի ունեմ աննասուն կենդանի. կով, ոչխար, շուն կատու և այլն…: Նրանք բնազդ ունեն և շատժվում են իրենց բնազդի օգնությամբ:

Վերձնենք մարմինը և միտքը

Մարմինը և միտքը անկենդան մի զորություն է: Դա անիմաստ զորություն է,որը ոչ մեկ չի կարող օգտագործել:

 

Վերձնենք միտքը և հոգին

Միտքը և հոգին առանց մարմնի աստվածային է: Իսկ աստված չի կարող իր նմանին պատրաստել:

Կարդալ Ղ.Աղայանի մանկավարժության մասին պատմող հոդվածը և համեմատել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում իրականացվող մանկավարժության հիմնական դրույթների հետ՝  փորձելով գտնել 7 նմանություն կամ տարբերություն:

Կային շատ նմանություններ։ Ես կարծում եմ, որ առաջին նմանությունը դա այնն էր, որ Աղայանը դասին մոտենում էր շատ մեղմորեն։ Նա դասը անցկացնում էր հեռվից գալով։

Երկրորդն այն էր, որ նա դասն անցկացնում էր այնպես, որ երեխաներին հետագայում այդ ամենը պետք գան։ Մեր դպրոցում էլ է այդպես, մենք կարողանում ենք այստեղ զարգացնել մեր մասնագիտության ճյուղը։ Նրա այդ մոտեցումը դասին շատ հետաքրքիր էր և կարծում եմ, որ երեխաներին հետագայում ավելի հեշտ կլինի զբաղվել իրենց մասնագիտությամբ։

Կարդա Աղայանի «Երկու խոշոր չարիք»  հոդվածը:

Բայց ինչու երկու: Ինձ մոտ միայն մեկն է: Դա խիղճն: Խիղճը չեն կարողանում կառավարել: Դա մարդու ամենավատ կողմ է:Եթե խղճում ես բարուն ուրեմն նաև կարող ես խղճալ չարին: Իսկ երկրորոդ խոշոր չարիքը դա բարիությունն է:Ինչքան զարմանալի է հնչում, որ բարին չարիք է: Բայց իրականում դա չարիք է որոշ մարդկանց մոտ: Անխիղճ մարդիկ միշտ ավելի առաջ են քան խղճավորները:

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s