Posted in Մայրենի, Uncategorized

Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները

Ջանի Ռոդարի — պատմվածք

Առաջադրանքներ — Միջին դպրոց

Կարող եք կարդալ Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները

Գլուխ առաջին

  • Առանձնացրու այն հատվածը, որտեղ քեզ նմանեցրիր Տոնինոյին. հիշիր քեզ հետ կապված այդպիսի մի դեպք (շարադրիր 5-6 նախադասությամբ):

տինօ

Սա այն տարածված սուտն է, որ երեխաները ստել են իրեց ծնողներին: Վերջին անգամ այսպիսի սուտ ասել եմ ամառային արձակուրդների ժամանակ, երբ մայրիկս այս նույն հարցերը տվեց և հենց այսպես էլ պատասխանեցի: Բայց հետո շատ վատ եմ զգում երբ ստում եմ ծնողներիս: Սկսել եմ անգամ փոքրիկ ստեր չհորինել:

  • Հիշիր մի սուտ, որը քեզ գցել է անհարմար դրության կամ մի պատմության մեջ:

Իրականում դա գաղտնքիք է, բայց մի սուտ կպատմեմ: Երբ շատ փոքր էի թաքուն վերցրել էր մայրիկիս զարդերը և քնել դրանց հետ: Հետք մայրիկս և հայրիկս իր ասեցին, կարող է դու ես վերցրել: Ես ամաչեսի և չասեցի ոչինչ:

Կարո՞ղ ես առանձնացնել այս գլխի ամենակարևոր նախադասությունը: Ի՞նչ կյանքի բանալի է տալիս հեղինակը այս գլխում:

Ես կարծում եմ, որ կոնկրետ այս գլխում ոչ մի բանալի չկար: Այս գլուխը ուղղակի խաղ ու պար էր:

Գլուխ երկրորդ

  • Փորձիր գնահատական տալ Տոնինոյի արարքներին. ինչպես էր օգտագործում իրեն տրված հնարավորությունը:

Տինոն շատ վատ էր անում երբ քաշում էր իր դասարանցիների մազերը: Նա շատ վատ էր օգտագործում իր հնարավորությունը: Եթե լավ մտածեր, նա կարող էր շատ լավ օգտագործել այն:

  • Ինչպիսի կերպար էր ուսուցիչը. պատասխանդ հիմնավորիր մեջբերումներով:

Ուսուցիչը մի դրական և լուրջ մարդ էր: Հիմնավորումները տեքստի մեջ են: Ես կարծումեմ, որ երբ ուսուցիչը լուրջ է լինում երեխաների նկատմամբ ավելի լավ է լինում երեխաների դպրոցական դաստիարակությունը:

  • Համեմատիր Տոնինոյի ուսուցչին քո ուսուցիչների հետ. որոնք են նմանություններն ու տարբերությունները:Տոնինոյի ուսուցիչը շատ լուրջ էր: Ես նրան նմանեցնում եմ մեր ուսուցիչ Պարոն Տիգրանյանիին: Պարոն տիգրանյանը շատ լուրջ, բայց իմ կարծիքով շատ դրական մարդ է:Բայց օրինակ` ընկեր Մարալը շատ ակտիվ և շարժունակ է:

Գլուխ երրորդ

  • Երեխեք ջան, երրորդ գլուխը կարդալուց հետո շատ կուզենայի, որ ձեզ պատկերացնեիք մեր քաղաքի տրանսպորտում՝ անտեսանելիի կարգավիճակով:

Գիտեք ինչքան տհաճ կլիներ, եթե ես անտեսանելի լինեի մեր քաղաքի ավտոբուսներում: Մեկը կգար վրաս կնստեր, մյուսը առանց նկատելու վոտքիս կկանգներ: Բայց եթե ես ուրվական լինեի, շատ հաճելի կլիներ: Ոչ ոք չեր կարող նստել վրաս, բայց եթե անգամ նստեր, ես չէի զգա: Առանց վճարելու դուրս կգայի ավտոբուսից:

Գլուխ չորրորդ

  • Փորձեք Տոնինոյին գնահատական տալ. արդարացրեք և մեղադրեք:

Ես կարծում եմ, որ Տոնինոն սխալ էր օգտագործում իր այդ բացառիկ հնարավորությունը: Գիտեմ, նա 10 տարեկան է, հաճույքեր է դիրում, բայց դա իրենից էր: Օրինակ եթե ես լինեի 10 տարեկան ես շատ մտածված կոգտագործեի ժամանակը:

  • Տվեք ձեր գնահատականը Տոնինոյի արարքներին և վարքագծին:

Նա շատ վատ էր օգտագործում իր անտեսանելի լինելը: Ինչպես ասեցի՝ Տոնինոն սխալ էր օգտագործում իր այդ բացառիկ հնարավորությունը: Գիտեմ, նա 10 տարեկան է, հաճույքեր է դիրում, բայց դա իրենից էր:

Գլուխ հինգերորդ

  • Առանձնացրու այն հատվածը, որը շա՜տ հարազատ է քեզ և քեզ հետ էլ է պատահել: Պատմիր:

Ինձ հարազատ է այս հատվածը՝

ՙՙԻնչի է պետք անտեսանելի լինելը՛՛ տխուր ու հուզված մտածում էր նա:

Ինձ մոտ եղել է նմանատիպ մի դեպք: Ես միշտ առաջ ասում էի, ինչիս է սա պետք, ինչիս է նա պետք: Բայց հետո ասում եմ, բայց օրինակ այստեղ ինձ պետք է սա: Իսկ հիմա միայն մանկամաիտներն են ասում՝ ինչիս է մաթեմատիկան պետք,ինչիս է գոյականը, ածականը պետք:

  • Մեկնաբանիր հետևյալ միտքը. «Նա գիտեր, որ այդ գովեստներին արժանի չէ, քանի որ պատճառը ոչ թե խիղճն էր, այլ ստամոքսը»

Կփորձեմ փոխաբերությամբ հասկանալ միտքը: Ես կարծում եմ, որ եթե ինչ-որ մեկը լավություն է անում ուրիշին իր շահի համար դալավություն կոչվելու իրավուք չունի:

  • «- Ինչի է պետք անտեսանելի լինելը, չէ,  հերիք է: Ես ձանձրացել եմ, չեմ ուզում անտեսանելի լինել»: — Խորհուրդ տվեք Տոնինոյին՝ ինչ անել, եթե իրավիճակը հնարավոր չէ փոխել, ապա ինչը պետք է փոխել…»

Պետք է փոխել իր օգտագործումը անտեսանելիության մեջ: Նրան պետք է հասկացնել, որ եթե մի բան տրվում է մեկ անգամ և կարճ ժամանակով, նա պետք է դաօգտագործի խելացի բաներ և թեկուզ իր շահի համար օգտագործի, ոչ թե իր հաճույքների համար:

Գլուխ վեցերորդ

  • Ինչ կարևոր ,,հայտնագործություն,,  արեց Տոնինոն իր համար: Բացատրիր, թե ինչու:

Կարծում եմ նա կարևոր հայտանգործություն չարեց: Տոնինոն ապուշի նման էր կյանքն ապրում:

  • Փորձիր հիշել քո արած վերջին ,,հայտնագործությունը,,:

Հայտնագործություն մի փոքր սխալ է հնչում, բայց բացահայտել եմ, որ երբ մեկին մի բան եմ ապացուցում վերջում միշտ ճիշտ եմ դուրս գալիս, որովհետև…

Ճիշտը միշտճիշտ է Նարեն միշտ ճիշտ է Յո : 

  • Պատրաստիր տեսանյութ առօրյայիդ այն մանրուքների մասին, առանց որոնց չես պատկերացնում քո կյանքը:

Ինձ համար մանրուքները կարևոր չեն ուղղակի պետք ուրիշ ոչինչ: Մանրուք է օրինակ՝ երկար դասամիջոցը, որի դիմաց մենք բողոք ունենք: Բայց գիտեք ծովը կաթիլներից է բաղկացած: Այինքն ծանր բաներն էլ են մանրուքներից բաղկացած:

Գլուխ յոթերորդ

  • Ինչու Տոնինոյին տեսավ հենց Պաոլան և ոչ իր ընկերներից կամ բակի երեխաներից որևէ մեկը:

Ես կարծում եմ, որ հենց Տոնինոին տեսավ Պաոլան, որովհետև Տոնինոն է այս պատմվածքի գլախավորը: Ամեն իրադարձություն պետք է կատարվի Տոնինոյի գլխավորությամբ:

  • Որո՞նք են մենակության զգացումի առավելություններն ու թերությունները: Արդյո՞ք քեզ հոգեհարազատ է այդ զգացումը. ինչու:

Մենակություն չեմ սիրում: Մեկակությունը ինձ համար առավելություններ չունի, իսկ միակ թերությունն այնն է, որ չեմ սիրում այն: Բայց շատ մարդկանցով լի սենյան էլ չեմ սիրում: Սիրում եմ, երբ երկուսով ենք լինում ես և մեկը ով ինձ հավատարիմ է:

  • Հիշիր քո կյանքից մի դրվագ, երբ քեզ շատ մենակ ես զգացել:

Երբեք մենակ չեմզգացել մինչև շուն ունենալը և այն կորցնելը: Երբ զգացի, որ կորցնում եմ շունիկիս կարծես անմարդաբնակ անապատում լինեի շատ մենակ:

Գլուխ ութերորդ

  • Ինչ կարևոր բացահայտումներ արեց Տոնինոն. ինչու՞ են դրանք կարևոր
  • Պաոլայի խնդիրը լուծելու հատվածում հեղինակը մեզ շա՜տ կարևոր պատգամ է հղում. ո՞րն է այն:
  • Ի՞նչ կարևոր հարցեր կան, որոնք դու ես ուզում լուծել, երբ մեծանաս:

 

Գլուխ իններորդ (վերջաբան)

  • Ի՞նչ կանես առաջին, երկրորդ և երրորդ հերթին, եթե շատ հեռավոր վայրերից երկար ժամանակ հետո վերադառնաս տուն:
  • Ի՞նչ ես կարծում, ինչ է դժվարությունը:
  • ,,Դժվարության վրայով պետք է թռչել,, — բացատրիր արտահայտությունը:
  • Պատմիր մի դրվագ քո կյանքից, երբ քո կարծիքով թռել ես դժվարության վրայով:
Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s